Drag to reposition your photo
Cancel
Save

Anthony

Male. Lives in Long Beach, California, United States. Born on December 1, 1982.
@SGSFrontman
About Me
I am the Frontman for the band Six Gun Sal. I also have acted in and produced several film projects.... View More
444 Likes
Artist, Band or Public Figure » Musician/Band
Six Gun Sal RC
30 Members
Community
In Relation
Anthony
Hey people I appreciate the friend invites but I’m not gonna be friends with anybody that doesn’t have a real picture of who they are because if I can’t verify you I can’t have you as a friend I keep ... View More
Like (4)
Loading...
4
Anthony
Hey guys when I went live I appreciate those of you that came in and spent some time with me for whatever reason I lost the connection so I wasn’t able to respond to any of you that actually wrote stu... View More
Like (3)
Loading...
Love (1)
Loading...
4
Brandon L Irlbeck
We are working on the live feature. It hates apple devices maybe lol
1
1
Yesterday, 9:12 pm
Torrey Jones
Please Share this to your Patriot 🇺🇲 Friends..👇👇👇
Be the first person to like this.
Anthony
Bored so I made an acting Reel lol
Be the first person to like this.
Jared Barker
Rockin' the Six Gun Sal Hat today!
Like (5)
Loading...
Love (1)
Loading...
6
Dusty lang
Luv it!
1
1
February 21, 2021
Anthony
Thanks for supporting us bro!
2
2
February 21, 2021
Anthony
What a LONG DAY!!! Just got home a little while ago from a long rehearsal... it was worth it though...
Like (2)
Loading...
Love (2)
Loading...
4
Pastor Roy McGarry
The new place looks incredible ! Congrats to the whole band!
2
2
February 21, 2021
View 2 more replies
1/3
Anthony
Yeah Pastor Roy that place is absolutely stunning man the videos just don’t do it justice I can’t wait to start playing shows there on a regular basis and the people there are just absolutely incredible we were very very lucky to meet these people and I have to give all the credit in the world to he... View More
2
2
February 21, 2021
Anthony
My first attempt at slide, 12 string guitar tuned to open D...
Like (6)
Loading...
6
Joe
God Anthony that sounds so cool! I can’t wait to see you guys play some time. Really like that music you just made. Thanks for sharing
1
1
February 19, 2021
Anthony
Thanks man!
February 19, 2021
Dan Penley
I can't play guitar for crap, but I build some badazz Cigar Box Slide guitar. This resonator has a DM Fred pickup that screams......I built it for my buddy Randy Kohrs from Slack Key Studio in Nashville.
1
1
February 19, 2021
View 1 more reply
1/2
Anthony
Shit build me one bro!
1
1
February 19, 2021
Pastor Roy McGarry
Love this brother, reminds of listening to floyd in high school. We have got to jam someday brother. Either when I come to see you or when you guys come to play a show on my ranch lol either time would be fine with me lol! Stay rocking brother!
1
1
February 20, 2021
Clifton Stewart
Work, the only option. The only way: by, Marcus Elevation Taylor
Like (3)
Loading...
3
Load More